Naujienos spausdinti
2015-11-29 | Lopšelio-darželio veikla Respublikinėje ikimokyklinių įstaigų darbuotojų asociacijoje „Sveikatos želmenėliai“

 Sveikatos stiprinimas ikimokyklinėse įstaigose tampa vis svarbesniu ugdymo proceso elementu ir yra glaudžiai susijęs su sveikos gyvensenos įgūdžių formavimu. Lopšeliai-darželiai yra pirmoji sveikos gyvensenos ugdymo sistemos pakopa, formuojanti pirmines nuostatas ir įgūdžius, kurie lemia tolesnes sveikatos saugojimo kompetencijos plėtojimo galimybes įstaigoje.

Mūsų lopšelio-darželio direktorės Laimos Šamatavienės iniciatyva, siekiant skatinti ir plėsti lopšelyje-darželyje palankią ir saugią aplinką, tinkamas sąlygas vaikams judėti ir sportuoti, įrengti šiuolaikiškus ir originalius judėjimo bei grūdinimo kompleksus bei telkti pedagogus aktyviai švietimo ir sveikatos pertvarkos veiklai ir plėtrai, skleisti sveikos gyvensenos kaip gyvenimo būdo nuo mažens idėjas visuomenėje, šeimoje, lopšelio-darželio bendruomenėje, suburta darbo grupė lopšelio-darželio vaikų sveikatos stiprinimo programai „Noriu būti sveikas ir saugus“ parengti. Nuo 2015 m lopšelio-darželio  darbuotojai O. Tuzikienė, Č. Žurnia, N. Solovjova,  M. Drinevskaya, O. Trokš, L. Minič. S. Kolodynskaja, V. Katyševa, L. Pilkionienė, L. Šamatavienė įsitraukė į  Respublikinės ikimokyklinių įstaigų darbuotojų asociacijos „Sveikatos želmenėlių“ narių sąrašą, kuris atstovaus visą lopšelį-darželį.

 

Informaciją parengė Laima ŠAMATAVIENĖ, direktorė

plačiau
 
2015-11-29 | „Rūpestingų rankų šventė“

Lapkričio 27 d. lopšelyje-darželyje vyko „Rūpestingų rankų šventė“ skirta lopšelio-darželio darbuotojams. Darželio pedagogų bendruomenė kartu su grupių ugdytiniais minėjo nenedagoginio personalo darbuotojų dieną:  vaikai deklamavo eilėraščius, dainavo daineles, šoko ratelius kartu su darbuotojais. Grupės „Boružėlės“ vaikai su auklėtojomis pagamino sveikinimo atvirukus  darželio darbuotojams. Džiugu, kad kiekvienas įstaigoje dirbantis žmogus suvokia švietimo ugdymo įstaigos darbą, siekia vieno tikslo ir vertina draugiškumą, bendravimą, pagalbą vienas kitam, atsakingumą ir prasmę. Tik visi kartu sėkmingai kursime ir įgyvendinsime iškeltus uždavinius, stiprinsime  kultūrinį bendruomenės sutelktumą, savarankiškumą ir atsakomybę.

plačiau
 
2015-11-29 | Susitikimas su mokykla

Susitikimas su mokykla

 

Kiekvienais metais mūsų lopšelio-darželio priešmokyklinukai lankosi mokykloje. Štai  ir šiais metais lapkričio 26 d. priešmokyklinukų grupių „Žvaigždutės“ ir „Saulėgrąžiukai“ ugdytiniai iškeliavo į „Draugystės“ progimnaziją. Visą valandą vaikai praleido mokykloje. Kur tik mes nebuvom, ko tik nematėm ir neišmokom? Išgirdome vokiečių ir anglų kalbas su ketvirtokais, pasivaržėme didžiulėje sporto salėje, apsilankėm bibliotekoje, kur gavom dovanėlių prisiminimui, užsukom į aktų salę, kurioje deklamavome eileraščius. O dar pats progimnazijos direktorius maloniai atvėrė savo kabineto duris, pabendravo su svečiais ir įteikė skanią dovanėlę – saldainių.

Ačiū ir iki pasimatymo sekančiais metais. Galerija.

Parengė priešmokyklinės grupės „Saulėgrąžiukai“ pedagogė Nadėžda Vetochina. 

 

 

 
 
2015-11-25 | Naujos informacinės priemonės mokytojams ir tėvams, ugdantiems ikimokyklinio amžiaus vaikus

Siekdami kokybiško ugdymo tikslų įgyvendinimo, glaudesnio tėvų ir mokyklos bendruomenės bendradarbiavimo, Švietimo ir mokslo ministerija ir Ugdymo plėtotės centras parengė informacines priemones pedagogams ir tėvams. Skaityti plačiau http://www.ikimokyklinis.lt/naujiena/21210

 

 
 
2015-11-24 | „Pasaka moko ir auklėja”

Nebijok pasakos, bijok melo, nes pasaka neapgaus.

Papasakok vaikui pasaką, ir pasaulyje bus daugiau tiesos.

 

Kas gi vaikystėje nemėgo pasakų? Nėra tokių žmonių, atsakysite jūs ir būsite visiškai teisūs!

Juk pasaka įeina į mūsų gyvenimą nuo ankstyvos jaunystės. Būtent nuo pasakos prasideda susipažinimas su žmonių tarpusavio santykiais ir supančiu pasauliu apskritai.

 

 

Grupės „Bitutės” auklėtojos Larisa Minič, Jelena Veselova

plačiau
 
<<  ankstesnis  10  20  30  40  47   48   49   50   51   52   53   60  70  80  90  100  sekantis  >>