
Kovo 20-ąją projekto „Colorful Emotions“ komanda kartu su partneriais apsilankė Vilniaus ikimokyklinio ugdymo įstaigoje „Čiauškutis“. Centre priimami 2–12 metų amžiaus vaikai, turintys įvairių raidos sutrikimų, kuriems kompleksinę dienos socialinę globą užtikrina socialiniai pedagogai ir darbuotojai, logopedai, psichologai, specialieji pedagogai, ergoterapeutai, kineziterapeutai, judesio korekcijos pedagogai, masažuotojai, užimtumo pedagogai, gydytojai reabilitologai, individualios priežiūros specialistai.
„Čiauškučio“ bendruomenė, kurią sudaro vaikai, turintys kalbos, klausos, intelekto, raidos bei kompleksinių sutrikimų, jų tėvai bei profesionalūs pedagogai, medikai ir aptarnaujantis personalas, gerais darbais teberašo savo istoriją – atskleidžia vaikų prigimtinius gebėjimus ir moko būtinų ateičiai įgūdžių.
Darželyje taikomi modernūs ir individualiai pritaikyti ugdymo metodai. Pedagogai kasdienėje veikloje naudoja PECS (paveikslėlių apsikeitimo komunikacijos sistemą) – priemonę, skirtą nekalbantiems vaikams, padedančią jiems išreikšti savo norus ir poreikius. „Čiauškutis“ taip pat taiko PEPIS – pozityvaus elgesio palaikymo ir intervencijos sistemą (angl. PBIS – Positive Behaviour Support and Intervention System). Tai įrodymais pagrįsta trijų pakopų elgesio pagalbos sistema, skirta bendruomeninės kultūros pokyčiams, kurie tikslingai stiprina visų bendruomenės narių emocinę ir fizinę gerovę, skatina tinkamo elgesio formavimą, nepageidaujamo elgesio prevenciją, naujų įgūdžių įgijimą bei socialinius ir akademinius pasiekimus.
Projekto dalyviai turėjo progą apžiūrėti aplinką, susipažinti su pedagogų darbo principais ir užduoti jiems iškilusius klausimus.
Šį projektą finansuoja Europos Sąjunga. Šis straipsnis parengtas naudojant Europos Sąjungos finansinę paramą. Už straipsnio turinį atsako Visagino l.-d. „Auksinis gaidelis“ (VPC). Jokiomis aplinkybėmis negali būti laikoma, kad jis atspindi Europos Sąjungos nuomonę.







